×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

لیست اخبار صفحه :136
اجرای تست NEO-PI برای پرسنل آموزش مداوم دانشگاه
به گزارش آموزش مداوم

اجرای تست NEO-PI برای پرسنل آموزش مداوم دانشگاه

تست روانشناسی NEO- PI دارای مقیاس های میزان شده ای برای اندازه گیری صفات عصبیت، برون گرایی، سازگاری، با وجدان بودن و باز بودن است. این تست بر مبنای مدل 5 عاملی شخصیت ساخته شده و چهارچوبی از صفات اصلی شخصیت ارائه می دهد. با استناد به تعالیم روانشناسی سازمانی و در پی اقدامات تحقیق و توسعه دفتر آموزش مداوم بجهت ضرورت تعامل مثبت پرسنل این دفتر با ارباب رجوع، کارگروهی، همکاری و مشارکت در اهداف سازمانی دفتر و دیگر ماموریت های محوله، این تست بمنظور بازشناسی عناصر شخصیت پرسنل برای آگاهی خود ایشان و مدیریت در سطح کارکنان اجرا گردید و با همکاری گروه روانشناسی همکار تحلیل و ارائه گردید بهمین منظور در تاریخ 30/2/93 جلسه توضیح تست و اعلام نتایج آن به افراد برگزار گردید بر این اساس امید آن است که افراد با وقوف به توانایی های خود آنها را بسط و گسترش داده و همچنین شناسایی کاستی های خود را مد نظر قرار داده با ارتقای شخصی و گروهی آینده بهتری را نه تنها برای سازمان و کار خود بلکه حتی در زندگی شخصی خود رقم بزنند

ضرورت آموزش مداوم دانش آموختگان رشته های کاردرمانی و شنوایی شناسی
به گزارش آموزش مداوم

ضرورت آموزش مداوم دانش آموختگان رشته های کاردرمانی و شنوایی شناسی

آموزش مداوم دانش آموختگان علوم پزشکی از جمله افتخارات نظام سلامت محسوب می شود که روزآمدی، بازآموزی و نوآموزی فارغ التحصیلان رشته های مختلف پزشکی و پیراپزشکی هدف آن محسوب می گردد

دستاوردهای معاونت آموزش در سال 92
به گزارش معاونت آموزش

دستاوردهای معاونت آموزش در سال 92

اهم فعالیت های معاونت آموزشی در سال 92 -رشد تحصیلات تکمیلی دانشگاه به 34/41% در سال 1392 ( بدون در نظر گرفتن سه رشته دکترای عمومی پزشکی – دندانپزشکی و داروسازی ) -تعداد کل دانشجویان و دستیاران در سال تحصیلی 93-92 ( 12743 نفر ) می باشد که از این تعداد 7731 نفر در مقطع Undergraduate و 5012 در مقطع Postgraduateمشغول به تحصیل می باشند

به منظور مشارکت اعضای هیات علمی در امور آموزشی ،پژوهشی و اجرایی گروه٫شیوه نامه مشورتی زیر جهت انتخاب و انتصاب مدیران گروه طراحی شده است.
به گزارش معاونت آموزشی

به منظور مشارکت اعضای هیات علمی در امور آموزشی ،پژوهشی و اجرایی گروه٫شیوه نامه مشورتی زیر جهت انتخاب و انتصاب مدیران گروه طراحی شده است.

با توجه به اهمیت نقش مدیریتی و وظایف مدیران گروه های آموزشی وبه منظور مشارکت اعضای هیات علمی در امور آموزشی ،پژوهشی و اجرایی گروه٫شیوه نامه مشورتی زیر جهت انتخاب و انتصاب مدیران گروه طراحی شده است.

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جایگاه دوم آموزش مداوم کشور را کسب کرد
به گزارش آموزش مداوم

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جایگاه دوم آموزش مداوم کشور را کسب کرد

بنا بر گزارش اداره کل آموزش مداوم وزارت متبوع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با مجموع 818 برنامه در مقایسه با 323 برنامه سال 1391 و 3 پله صعود توانست برای دومین بار در تاریخ آموزش مداوم جامعه پزشکی ، جایگاه دوم کشور را بعد از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کسب نماید

پنجمین جلسه بازنگری
به گزارش دفتر ارزشیابی

پنجمین جلسه بازنگری

پنجمین جلسه بازنگری دستورالعمل معادلسازی فعالیتهای اعضای هیئت علمی باحضور اعضاءکمیته

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست