×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

لیست اخبار صفحه :65
برنامه ریزی برای بهبود کیفی آموزش؛ مهمترین رسالت دفاتر توسعه آموزش علوم پزشکی
برگزاري جلسه با مديران دفاتر توسعه دانشكده ها

برنامه ریزی برای بهبود کیفی آموزش؛ مهمترین رسالت دفاتر توسعه آموزش علوم پزشکی

یازدهمین نشست هم اندیشی با مدیران دفاتر توسعه دانشکده ها با موضوع بررسی برنامه اصلاح ارزشیابی دانشجو و مشکلات مربوط به آموزش دانشجویان پیش از فارغ التحصیلی در مقطع (undergraduate) درسالن پروفسور مرندیان معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد

دیدار رئیس دانشگاه با اعضای هیئت علمی گروه داخلی

دیدار رئیس دانشگاه با اعضای هیئت علمی گروه داخلی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر محمدآقاجانی رییس دانشگاه ۱۹ مردادماه در دیدار با گروه‌ آموزشی داخلی با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی مدون در گروه اظهار کرد: فعالیت‌های متمرکز و منظم هدف‌گذاری‌های آموزشی و پژوهشی را جهت می دهد.

ششصد و هفتادو هفتمین جلسه شورای آموزشی و هفتادمین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه برگزار شد .

ششصد و هفتادو هفتمین جلسه شورای آموزشی و هفتادمین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه برگزار شد .

ششصد و هفتاد و هفتمین جلسه شورای آموزشی و هفتادمین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه با حضور معاون آموزشی دانشگاه، معاون اجرایی معاونت¬ آموزشی، مدیران حوزه آموزش و معاونین آموزشی دانشکده¬ های تابعه، روز یکشنبه مورخ 13/5/98 در دفتر معاونت آموزشی دانشگاه برگزار گردید .

طراحی سئوالات آزمون بورد در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

طراحی سئوالات آزمون بورد در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به نقل از مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه عنوان کرد فرایند طراحی سوالات آزمون بورد تخصصی و فوق تخصصی با حضور 140 نفر از اعضای هیات ممتحنه در 16 گروه که شامل 5 گروه تخصصی و 11 فوق تخصصی بود در روزهای پنج شنبه و جمعه 10 و 11 مرداد ماه سال 1398 برگزار شد.

دیدار رئیس دانشگاه با اعضای هیئت علمی گروه داخلی

دیدار رئیس دانشگاه با اعضای هیئت علمی گروه داخلی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ، دکتر محمد آقاجانی رئیس دانشگاه در دیدار با جمعی از اعضای هیات علمی گروه داخلی دانشگاه ، ضمن تقدیر از فعالیتهای ارزنده آموزشی، درمانی و پژوهشی اعضای هیات علمی گروه داخلی ، این گروه را از گروههای پرکار و موثر دانشگاه عنوان کرد.

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست