×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

 
 
 
 
 
راهنمای سامانه دریافت مدارک دانش آموختگان 
 چگونگی عضویت در سامانه:

دانش آموخته گرامی نظر به اینکه از این پس دانشگاه های علوم پزشکی از پذیرش حضوری دانش آموختگان معذور خواهند بود لذا خواهشمند است ابتدا فرم عضویت را با توجه به دستورالعمل زیر پر نمایید و منتظر ارسال کلمه عبور پس از تایید دانش آموختگی خود باشید.

 
 نحوه تکمیل فرم:

  در هنگام تکمیل فرم حتما به نکات ذیل توجه فرمایید:

 ثبت نام تنها از طریق رایانه و ترجیحا به کارگیری مرورگر Google chrome انجام گیرد.

 در صورت نمایش پنجره هشدار ها (alarm) در زمان ثبت نام، به هیچ عنوان گزینه prevent this page from creating additional dialogs در پایین پنجره هشدار انتخاب نگردد.

  1. در هنگام درج مشخصات، اطلاعات مربوط به آخرین رشته و مقطع تحصیلی خود را که در دانشگاه علوم پزشکی گذرانده اید،وارد نمایید. خواهشمند است به علت اهمیت صحت ثبت اطلاعات دریافتی دقت لازم در هنگام ورود اطلاعات بعمل آید.

  2. پس از ورود اطلاعات و ذخیره اطلاعات، یک کلمه عبور به شماره همراه شما ارسال می گردد.


  از آنجائی که مسئولیت صحت اطلاعات درج شده در سامانه با شخص متقاضی میباشد لطفا در ورود اطلاعات دقت نمائید زیرا اطلاعات درج شده تا زمانی که به تائید کارشناسان اداره دانش آموختگان دانشگاه نرسیده باشد قابل ویرایش و اصلاح می باشد و بعد از تائید امکان تغییر اطلاعات توسط متقاضی وجود ندارد.


  4. کاربر گرامی جهت ورود به سامانه به منظور درخواست مدارک منحصرا از کلمه عبوری که به شماره همراه شما ارسال شده است، استفاده نمایید. (کلمه عبور ارسال شده به شماره همراه خود را در قسمت مربوط کلمه عبور یا کد رهگیری کپی نمایید.)

   متقاضی گرامی می توانید وضعیت ثبت نام خود را با وارد کردن کد ملی و کلمه عبور که برایتان بعد از عضویت در سامانه ارسال می گردد از همین سامانه پیگیری نمایید.

 تلفن های تماس خدمات پشتیبانی سامانه: 

 تلفن پشتیبانی و پاسخگویی در خصوص تحویل مدارک و سایر توضیحات در خصوص مسائل مربوط به دانش آموخته: 

اداره دانش آموختگان دانشگاه (مسئول اداره فارغ التحصیلی امور آموزشی آقای خاکپور)-23872283

-(مسئول اداره فارغ التحصیلی امور تحصیلات تکمیلی خانم شکوه فر)-23872440


 جهت اطلاع از فرآیند عضویت و ثبت نام در سامانه و قبل از کلیک بر روی فرم عضویت و ثبت نام راهنمای عضویت را از  اینجا  دریافت و مطالعه نمایید، سپس نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام فرمایید.

 

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست