×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/02/13 - 12:47
  • بازدید : 1076
  • تعداد بازدید : 67
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به گزارش مسئول روابط عمومی معاونت آموزش

بازنگری محتوای آموزشی کارشناسی ارشد آموزش پزشکی و استفاده بهینه از LMSدانشکده

دکتر مینو یغمایی معاون آموزشی دانشکده آموزش پزشکی کسب رتبه اول طرح راد را موجب افتخار و سرفرازی تمام مجموعه دانشگاه دانست و برنامه ریزی درازمدت آموزشی، ارتقای شیوه ارزیابی فراگیران، بالا بردن سطح امتحانات داخلی مانند امتحان پره انترنی و ارتقای دستیاران و پره بورد را برای حفظ این رتبه در سالهای آتی مورد تاکید قرار داد. وی با اشاره

 دانشکده آموزش پزشکی:بازنگری محتوای آموزشی کارشناسی ارشد آموزش پزشکی و استفاده بهینه از LMSدانشکده

دکتر مینو یغمایی معاون آموزشی دانشکده آموزش پزشکی کسب رتبه اول طرح راد را موجب افتخار و سرفرازی تمام مجموعه دانشگاه دانست و برنامه ریزی درازمدت آموزشی، ارتقای شیوه ارزیابی فراگیران، بالا بردن سطح امتحانات داخلی مانند امتحان پره انترنی و ارتقای دستیاران و پره بورد را برای حفظ  این رتبه در سالهای آتی مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به اقدامات دانشکده در راستای حفظ  این رتبه گفت: با توجه به گزارش طرح راد سال 94 به نظر می رسد  کلیه عوامل دانشگاه ضمن حفظ عوامل امتیازآور قبلی باید در چند مورد برنامه ریزی بهتری انجام داده و نقایص را مرتفع کنند. از آن جمله می توان به داشتن برنامه درازمدت آموزشی و برنامه عملیاتی منطبق با آن، ارتقای شیوه ارزیابی فراگیران، بالا بردن سطح امتحانات داخلی مانند امتحان پره انترنی، ارتقای دستیاران و پره بورد، برگزاری برنامه های آموزش مداوم، شرکت قویتر در جشنواره شهید مطهری اشاره کرد. در دانشکده آموزش پزشکی پس از رویت نتایج طرح راد برنامه هایی برای ارتقای امتحانات درون دانشکده و شرکت فعال در جشنواره شهید مطهری سال آینده تدوین شد که قرار است ادامه یابد. همچنین در آینده نزدیک در برنامه دراز مدت دانشکده تجدید نظر و بازنگری صورت می گیرد.

وی اخذ مجوز جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد مجازی رشته برنامه ریزی یادگیری الکترونیکی در آموزش پزشکی و کسب موافقت اولیه هیات بورد آموزش پزشکی بمنظور  جذب دانشجو در رشته تکنولوژی آموزشی را از مهمترین افتخارات و دستاوردهای آموزشی دانشکده آموزش پزشکی در یکسال گذشته برشمرد.

معاون آموزشی  دانشکده آموزش پزشکی  گفت: در راستای ارتقای کیفی آموزش در دانشکده تغییراتی در فرمت آزمون جامع داده شده است و برنامه گسترده ای به منظور آموزش در عرصه به برنامه آموزشی دانشجویان دکترای آموزش پزشکی اضافه شده است.

دکتر یغمایی با اشاره به سیاستها و برنامه های استراتژیک دانشکده آموزش پزشکی در راستای تعالی و ارتقای آموزشی مواردی نظیر؛ تغییر جدی در برگزاری امتحانات کلیه فراگیران، بازنگری در محتوای آموزشی دروس کارشناسی ارشد آموزش پزشکی و استفاده بهینه از LMSدانشکده را عنوان کرد.

برنامه حضور در عرصه، شرکت در فعالیتهای آموزشی غیر تئوری برای دانشجویان دکترای آموزش پزشکی و تغییر فرمت اجرای برنامه ژورنال کلاب از جمله نوآوری های صورت گرفته در این دانشکده در زمینه آموزش است.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت,آرشيو اخبار معاونت
  • کد خبر : 31243
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست