معاونت آموزش
تبریک معاون آموزشی به ارتقاء پنج تن از اعضای هیات علمی دانشگاه
با ارتقاي مرتبه دکتر محمد مهدی تقدیری به استادی از دانشکده پزشکی، دکتر فانک فهیمی به استادی از دانشکده داروسازی، دکتر آزیتا طهرانچی به استادی از دانشکده دندانپزشکی، دکتر مهستی سحابی به دانشیاری از دانشکده دندانپزشکی و دکتر شیوا نظری به دانشیاری از دانشكده پزشکی موافقت شد .
به گزارش مرکز مطالعات و توسعه
برگزاری اولین دوره مقدماتی توسعه دانش و مهارت اعضای هیأت علمی در آموزش پزشکی توسط مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه
اولین دوره مقدماتی توسعه دانش و مهارت اعضای هیأت علمی در آموزش پزشکی به همت مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه درحال برگزاری است.
به گزارش آموزش کل و تحصیلات تکمیلی
پذیرش دانشجوی دکترای تخصصی پژوهشی سال تحصیلی 94-93
استعانت به خداوند متعال مطابق آیین نامه دوره دکتری تخصصی پژوهشی (PhD by Research) مصوب سی و هشتمین جلسه مورخ 1387/11/5 شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال تحصیلی 94-93 برای مراکز تحقیقاتی مصوب ذیل دانشجو می پذیرد
به گزارش مرکز توسعه
برنامه ماه اول از اولین دوره مقدماتی توسعه دانش و مهارت اعضاء هیأت علمی در آموزش پزشکی
یکی از راهبردهای ارتقا کیفیت آموزش در سطزح دانشگاه توانمند سازی اعضا هیات علمی با روش ها و فنون آموزش پزشکی می باشد. بدین منظور طی درخواست مدیر گروه محترم داخلی
به گزارش آموزش کل
تشکیل ٦٢١ جلسه شورای آموزش
621 جلسه شورای آموزشی دانشگاه، در تاریخ یکشنبه 4/3/93 برگزار شد . در این جلسه علاوه بر طرح موارد دانشجویی و دستیاری و هیأت علمی و تصمیم گیری لازم بعمل آمد
به گزارش آموزش مداوم
گسترش برنامه های آموزش مداوم طب سنتی
طب و پزشکی از مفاخر ما ایرانیان محسوب می گردد و
به گزارش آموزش مداوم
اجرای تست NEO-PI برای پرسنل آموزش مداوم دانشگاه
تست روانشناسی NEO- PI دارای مقیاس های میزان شده ای برای اندازه گیری صفات عصبیت، برون گرایی، سازگاری، با وجدان بودن و باز بودن است. این تست بر مبنای مدل 5 عاملی شخصیت ساخته شده و چهارچوبی از صفات اصلی شخصیت ارائه می دهد. با استناد به تعالیم روانشناسی سازمانی و در پی اقدامات تحقیق و توسعه دفتر آموزش مداوم بجهت ضرورت تعامل مثبت پرسنل این دفتر با ارباب رجوع، کارگروهی، همکاری و مشارکت در اهداف سازمانی دفتر و دیگر ماموریت های محوله، این تست بمنظور بازشناسی عناصر شخصیت پرسنل برای آگاهی خود ایشان و مدیریت در سطح کارکنان اجرا گردید و با همکاری گروه روانشناسی همکار تحلیل و ارائه گردید بهمین منظور در تاریخ 30/2/93 جلسه توضیح تست و اعلام نتایج آن به افراد برگزار گردید بر این اساس امید آن است که افراد با وقوف به توانایی های خود آنها را بسط و گسترش داده و همچنین شناسایی کاستی های خود را مد نظر قرار داده با ارتقای شخصی و گروهی آینده بهتری را نه تنها برای سازمان و کار خود بلکه حتی در زندگی شخصی خود رقم بزنند
به گزارش آموزش مداوم
ضرورت آموزش مداوم دانش آموختگان رشته های کاردرمانی و شنوایی شناسی
آموزش مداوم دانش آموختگان علوم پزشکی از جمله افتخارات نظام سلامت محسوب می شود که روزآمدی، بازآموزی و نوآموزی فارغ التحصیلان رشته های مختلف پزشکی و پیراپزشکی هدف آن محسوب می گردد
به گزارش معاونت آموزش
دستاوردهای معاونت آموزش در سال 92
اهم فعالیت های معاونت آموزشی در سال 92 -رشد تحصیلات تکمیلی دانشگاه به 34/41% در سال 1392 ( بدون در نظر گرفتن سه رشته دکترای عمومی پزشکی – دندانپزشکی و داروسازی ) -تعداد کل دانشجویان و دستیاران در سال تحصیلی 93-92 ( 12743 نفر ) می باشد که از این تعداد 7731 نفر در مقطع Undergraduate و 5012 در مقطع Postgraduateمشغول به تحصیل می باشند
به گزارش معاونت آموزشی
به منظور مشارکت اعضای هیات علمی در امور آموزشی ،پژوهشی و اجرایی گروه٫شیوه نامه مشورتی زیر جهت انتخاب و انتصاب مدیران گروه طراحی شده است.
با توجه به اهمیت نقش مدیریتی و وظایف مدیران گروه های آموزشی وبه منظور مشارکت اعضای هیات علمی در امور آموزشی ،پژوهشی و اجرایی گروه٫شیوه نامه مشورتی زیر جهت انتخاب و انتصاب مدیران گروه طراحی شده است.