×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/11/20 - 16:46
  • بازدید : 84
  • تعداد بازدید : 42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه شوراي آموزشی دانشگاه 19 بهمن ماه سال جاري به صورت مجازي برگزار شد .

در اين جلسه كه به صورت مجازي در روز يكشنبه تاريخ 19 بهمن ماه سال جاري برگزار شد دكتر رجائي رئيس مركز مطالعات و توسعه آموزش پزشكي،شیوه نامه پیشنهادی ارزیابی و توسعه فعالیت‌هاي دانشورانه و دانش‌پژوهی آموزشی در سطح دانشکده‌ها را ارائه نمودند.

به گزارش روابط عمومي معاونت آموزشي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي، جلسه شوراي آموزشی دانشگاه  با حضور معاون آموزشي دانشگاه و مديران حوزه معاونت آموزشي و معاونين دانشكده ها به صورت مجازي برگزار شد .

در اين جلسه كه به صورت مجازي در روز يكشنبه تاريخ 19 بهمن ماه سال جاري برگزار شد دكتر رجائي رئيس مركز مطالعات و توسعه آموزش پزشكي،شیوه نامه پیشنهادی ارزیابی و توسعه فعالیتهاي دانشورانه و دانش‌پژوهی آموزشی در سطح دانشکده‌ها را ارائه نمودند.

اهداف دانش پژوهي، ساختار ارزيابی دانش پژوهي، فرايند ارایه و ارزشیابی، بسترسازی برای انجام فعالیت‌های نوآورانه آموزشی، روند نظارت بر فعالیتهای کمیته‌های دانشکده‌ای دانش پژوهی، معیار امتیازدهی و تعاریف حیطه ها و همچنين موضوع استاندارد اعتباربخشی مراکز ، از مهمترین مباحث مورد تاکید در شیوه نامه بود. 

 دكتر صدوقي دراین خصوص، با تاكيد بر ايجاد كارگروه تخصصي دانش پژوهي در دانشکده ها، برگزاري جلسات اختصاصي با اعضاي هيات علمي، گروه هاي آموزشي، مسئولين EDO ، دانشكده ها وEDUمراكز آموزشي، پزشكي و درماني  ، و نيز بر تقویت همكاري تقويت بر فعال شدن هر چه بيشتر گروه هاي آموزشي در اين حيطه و استفاده از ظرفيت بند 3 آيين نامه ارتقاء جهت تویسعه فعالیت های دانش پژوهی آموزشی تاكيد كردند.

در ادامه بر استفاده از ظرفيت هاي همكاري دانشكده مجازی مديريت آموزش پزشكي جهت ارائه مشاوره و همكاري  با مركز مطالعات توسعه تاكيد كرد و گفت : استفاده ازموضوعات چالشي در آموزش دانشگاه به عنوان موضوع پايان نامه در مقطع كارشناسي ارشد و دكتري آموزش پزشكي انتخاب و مورد بررسي قرار گيرد.

همچنین موضوعات پیشنهادی امور آموزشي و تحصيلات تكميلي مطرح و پس از بحث و بررسی  و تصميمات لازم اتخاذ گرديد.

 

  • گروه خبری : آرشيو اخبار معاونت
  • کد خبر : 101689
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست