×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/12/08 - 14:07
  • بازدید : 2279
  • تعداد بازدید : 56
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
دکتر ضیایی در پنجمین همایش ارائه دستاوردهای طرح تحول و نوآوری در آموزش پزشکی گفت:

دانشجویان واسطه اتصال کاربر و کارگزار، نسل گذشته، نسل امروز و نسل آینده هستند

پنجمین همایش ارائه دستاوردهای طرح تحول و نوآوری در آموزش پزشکی ، ویژه دانشجویان در مقطع دکتری عمومی و کارشناسی با حضور جمعی از مسئولان، کارشناسان و دانشجویان در حوزه آموزش هفتم اسفندماه در سالن ابن سینا دانشکده پزشکی برگزار شد.

پنجمین همایش ارائه دستاوردهای طرح تحول و نوآوری در آموزش پزشکی ، ویژه دانشجویان در مقطع دکتری عمومی و کارشناسی با حضور جمعی از مسئولان، کارشناسان و دانشجویان در حوزه آموزش هفتم اسفندماه در سالن ابن سینا دانشکده پزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه، دکتر ضیایی جهت آشنایی دانشجویان اشاره­ای اجمالی به طرح تحول و نوآوری در آموزش کردند و توضیحاتی در خصوص سند تحول آموزش در کشور ارائه نمودند.

دکتر ضیایی در راستای ارتقاء کیفیت و بالا بردن سطح یاددهی و یادگیری در آموزش گفت ما مشارکت و همکاری دانشجویان عزیز را در کنار سایر ارکان و واحدهای دانشگاهی نیازمندیم.

وی موفقیت حوزه آموزش را در گروه اجرای بهنگام و جدی طرح تحول دانست و گفت: بازخورد اجرای این طرح از جانب دانشجویان بسیار حائز اهمیت است.

دکتر ضیایی در رابطه با نقش دانشجویان در حوزه آموزش اذعان داشت: دانشجویان واسطه اتصال کاربر و کارگزار، نسل گذشته، نسل امروز و نسل آینده هستند.

وی با بیان اینکه اگر دانشجویان نیازهای جامعه را بهتر بشناسند حتما فردای بهتری را می توانند ایجاد کنند افزود: آنها می تواندد تغییرات موثرتری ایجاد کرده و نیازهای آینده را بارگذاری و جاگذاری نمایند و راهبردها و راه حلهای مناسبی در مواجه با مسائل ارائه دهند و برای کسب موقعیتهای شغلی در آینده درک بهتر و مداخله موثرتری داشته باشند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت برای رسیدن به دانشگاه تراز یک کشور در حوزه آموزش علوم پزشکی باید در اجرای این طرح همه جدی، امیدوار، هم قدم و هم قسم باشیم.

شایان ذکر است در بخش دوم همایش پنلی با مدیریت آقای دکتر یزدانی، دکتر رجایی، دکتر جوادی برگزار شد.

دکتر یزدانی در سخنرانی با عنوان چگونه وزیر شطرنج در عرصه آموزش کشور باشیم با استفاده از تمثیل تبدیل سرباز به وزیر در بازی شطرنج به اهمیت نقش دانشجویان در کشور و بویژه عرصه آموزش پرداخت.

دکتر یزدانی به دانشجویان، جایگاه علمی و توانمندیشان را یادآور شد و به خودباوری ، قبول مسئولیت در قبال استعدادهای خود در برابر خود و جامعه اشاره کرد.

وی عرصه مشارکت و اثر گذاری بر آینده و سرنوشت کشور را بسیار گسترده و قبول مسئولیت را وظیفه فرهیختگان و دانشجویان با هوش و مستعد برشمرد.

در ادامه دکتر حسین به ارزیابی وآزمون ها و نقش ارزیابی در یادگیری اشاره کردند و با تشریح مراتب یادگیری و لزوم انتخاب روش مناسب برای اندازه گیری و انواع یادگیری اهمیت موضوع ارزیابی را برای حاضران تشریح کرد.

در ادامه پنل دکتر جوادی از اساتید پیش کسوت و با اخلاق دانشگاه به ارائه اهمیت رعایت اخلاق در عملکرد حرفه ای در تمام جایگاه های سلامت پرداخت و به اهمیت توجه به انسان و بویژه بیمار برای شاغلان صرف سلامت و ضرورت رعایت اصول اخلاق حرفه ای تاکید کرد.

دانشجویان حاضر در همایش با استقبال از بحث و تبادل نظر در این راستا به پرسش و پاسخ  با سخنرانان و اعضاء پانل پرداختند.

  • گروه خبری : اخبار معاونت,آرشيو اخبار معاونت
  • کد خبر : 74782
کلید واژه

تصویر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست