×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/03/31 - 16:13
  • بازدید : 267
  • تعداد بازدید : 40
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

وبینار تخصصی "مصرف گرایی رسانه‌ای در بحران" با محوریت کووید-۱۹

وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران، فرصت ها و چالش ها با محوریت بحران کووید-۱۹، یکشنبه اول تیرماه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، افزایش استفاده مردم از رسانه ها، به ویژه در بحران ها، فرصت های نوینی پیش روی بازار رسانه قرار می دهد.
 
همچنین استفاده همزمان از منابع رسمی و غیررسمی موجب انتشار برخی اخبار غیر علمی و غیرتخصصی شده است؛ همین امر آشفتگی و سردرگمی مردم و در نهایت سخت شدن مسیر مدیریت بحران را در پی خواهد داشت.
 
 
به همین منظور دکتر هادی خانیکی، رییس کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو و دکتر حمید سوری، اپیدمیولوژیست و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، یکشنبه اول تیرماه در وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران فرصت ها و چالش ها با محوریت بحران کووید-۱۹، به بیان نظرات و تجارب علمی در این حوزه می پردازند.
 
لینک دسترسی به وبینار:
 
 
 
 
آپارات:
 
Sbumsuniversity
 
 
 
اینستاگرام:
 
sbmuniversity
 
 
 
انتهای پیام/
کد خبرنگار: ۷۷۰۲ ی.ق
 
 
  • گروه خبری : اخبار معاونت,آرشيو اخبار معاونت
  • کد خبر : 93398
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست