به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار مقطع فوق تخصصی
دستیاران گرامی مقطع فوق تخصص ورودی 94بدینوسیله زمانهای تعیین شده برای ثبت نام به شرح ذیل اعلام میگردد. باتوجه به احتمال تغییر در برنامه ثبت نام و یا لزوم

مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تاریخ ثبت نام دستیاران مقطع فوق تخصص را جدول ذیل اعلام کرد.
ضمن عرض خیر مقدم به دستیاران گرامی مقطع فوق تخصص ورودی 94بدینوسیله زمانهای تعیین شده برای ثبت نام به شرح ذیل اعلام میگردد. *باتوجه به احتمال تغییر در برنامه ثبت نام و یا لزوم ارائه اطلاعات تکمیلی، از کلیه پذیرفته شدگان عزیز اکیداٌ تقاضا می شود قبل از مراجعه حضوری جهت ثبت نام، به سایت دانشگاه مراجعه نموده تا از آخرین اطلاعات و تغییرات مطلع گردند. جدول زمان بندي ثبت نام
- عكس رنگي (جهت چاپ بر روي كارت دستياري) - صفحه اول ، صفحه دوم و صفحه سوم شناسنامه - كارت ملي - كارت پايان خدمت جهت آقايان - معرفی نامه محل استخدام مبنی بر موافقت با ثبت نام و شروع دوره جهت پذیرفته شدگان هیات علمی و مستخدمین کلیه دستگاه های دولتی با ذکر وضعیت استخدامی به لحاظ اخذ ماموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق و ... - فتوکپی پایان طرح یا گواهی معاونت درمان وزارت متبوع مبنی بر بلامانع بودن شروع دوره (بجز اعضای محترم هیات علمی) - حکم استخدامی یا هیات علمی - دانشنامه تخصصی (در صورت حاضر نبودن مدرك دانشنامه، گواهي معاونت درمان يا هر مدركي كه دال بر دانشنامه باشد كفايت مي نمايد) - مجوز ثبت نام از مرکز امور هیات علمی وزارت جهت پذیرفته شدگان هیات علمی ضریب K - سند تعهد محضری تایید شده (تسلیم اصل سند تعهد محضری تا روز ثبت نام حضوری الزامی است) - فرم های ثبت نام ( دریافت فرم ثبت نام- دریافت فرم گزینش) لطفاً فايل هاي اسكن شده مدارك مورد نياز را با مشخصات ذير تهيه فرماييد فايل عكس:پذيرفته شدگان مي بايد يک قطعه عکس 4×3 يا 4×6 رنگي كه در سال جاري گرفته شده باشد را بصورت رنگياسکن نموده وبا فرمت JPGو اندازه حداکثر 400 * 300 پيكسل و حداقل 300 *200 پيکسل ذخيره نمايند. تصوير داوطلب بايد واضح و فاقد اثر مهر ، منگه و هر گونه لکه باشد. حاشيههاي زايد عكس اسكن شده بايد حذف شده باشد و عکس داراي چرخش نباشد. عكس ارسال شده جهت چاپ بر روي كارت دستياري مي باشد و در صورتي که تصوير ارسالي شرايط چاپ بر روي کارت را نداشته باشد حذف خواهد گرديد و مسووليت عواقب آن بر عهده شخص مي باشد. ساير مدارك:ساير مدارك بايد بصورت Grayscaleو با وضوح 150 dpiاسكن شده و با فرمت JPGذخيره شوند. حجم فايل ذخيره شده نبايد بيشتر از 300 كيلوبايت باشد و حاشيههاي زايد عكس اسكن شده بايد حذف شده باشد. پس از تكميل مراحل ثبت نام اينترنتي در تاريخ هاي تعيين شده جهت پيگيري مراحل ثبت نام و آگاهي از وضعيت مدارك ارسالي به آدرس http://reg.sbmu.ac.irمراجعه فرماييد. در صورتيكه مدارك شما داراي نقص يا اشكال باشد راهنمايي هاي لازم جهت رفع نقص مدارك براي شما نمايش داده خواهد شد. همچنين زمان مراجعه حضوري به دانشگاه براي شما تعيين مي گردد. در روز مراجعه به دانشگاه لازمست اصل مدارك ذيل را بهمراه داشته باشيد.
معرفی نامه محل استخدام مبنی بر موافقت با ثبت نام و شروع دوره جهت پذیرفته شدگان هیات علمی و مستخدمین سایر سازمان ها با ذکر وضعیت استخدامی به لحاظ اخذ ماموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق و ...
در صورتيكه مدارك ارسالي شما داراي نقص باشد لازمست اصل و دو سري كپي از كليه مدارك ناقص كه ليست آنها در بخش پيگيري مراحل ثبت نام براي شما نمايش داده مي شود را نيز بهمراه داشته باشيد. مدارک لازم جهت ارائه به هیئت مرکزی گزینش دانشجو اصل سند تعهد محضری تایید شده از طرف دفتر حقوقی این دانشگاه و دو سری کپی از آن دو قطعه عکس 4×3 در صورت استخدام (آزمایشی - رسمی- پیمانی) حکم ممهور به اصل مهر کارگزینی سازمان مربوطه آدرس: بزرگراه شهید چمران - خیابان یمن - جنب بیمارستان آیت ا... طالقانی – دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی - ساختمان شماره 1 - طبقه اول - اداره کل آموزش و تحصیلات تکمیلی - امور تحصیلات تکمیلی - تلفن تماس 23872286
فرم های تکمیل شده گزینش |
نظر