×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/08/06 - 16:52
  • بازدید : 1184
  • تعداد بازدید : 47
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

اولین جلسه هم اندیشی پیرامون تهیه کارنامه عملکرد آموزش بالینی و طبابت مبتنی بر نظام سلامت اعضای هیات علمی بالینی برگزار شد:

کارنامه عملکرد آموزش بالینی اعضای هیات علمی بالینی دانشگاه وارد فاز عملیاتی می شود . اولین جلسه پیرامون نهایی سازی و اجرای کارنامه عملکرد آموزش بالینی و طبابت مبتنی بر نظام سلامت اعضای هیات علمی بالینی با حضور دکتر سید امیر محسن ضیایی معاون آموزشی، دکتر میرهاشمی معاون درمان، دکتر شادنیا معاون اجرایی معاونت آموزشی، دکتر طبیبی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر وحیدشاهی مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، روسا و معاونین آموزشی مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی، روز سه شنبه یکم آبان ماه در سالن شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

کارنامه عملکرد آموزش بالینی اعضای هیات علمی بالینیدانشگاه وارد فاز عملیاتی می شود .

اولین جلسه پیرامون نهایی سازی و اجرای کارنامه عملکرد آموزش بالینی و طبابت مبتنی بر نظام سلامت اعضای هیات علمی بالینی با حضور دکتر سید امیر محسن ضیایی معاون آموزشی، دکتر میرهاشمی معاون درمان، دکتر شادنیا معاون اجرایی معاونت آموزشی، دکتر طبیبی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر وحیدشاهی مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، روسا و معاونین آموزشی مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی، روز سه شنبه یکم آبان ماه در سالن شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه، در ابتدای جلسه دکتر ضیایی به ارائه گزارشی از سنجه های مورد ارزیابی در کارنامه عملکرد آموزش بالینی و طبابت مبتنی بر نظام سلامت اعضاء هیات علمی بالینی که در هیات رئیسه دانشگاه به تصویب رسیده بود، پرداخت و گفت: به زودی هر یک از اعضاء هیات علمی بالینی ماهانه کارنامه­ ی عملکرد آموزشی­ بالینی خود را دریافت می کنند. معاون آموزشی با بیان اینکه این کارنامه بصورت محرمانه در اختیار هر یک از اعضاء هیات علمی بالینی قرار خواهد گرفت افزود: با این حرکت امیدوار هستیم باعث بهبود عملکرد اعضا هیات علمی بالینی، مراقبت از بیمار و ارتقاء کیفی آموزش بالینی در مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی شویم.

مراقبت از بیمار و ارتقاء کیفی آموزش بالینی در بیمارستانها از مهم ترین وظایف اعضای هیات علمی است.

دکتر ضیایی با اشاره­ به مسئولیت بیمارستان که در درجه اول مراقبت از بیمار است که توسط اعضاء هیات علمی، دستیاران، کاروزان و پرسنل صورت می پذیرد گفت: تربیت نیروی انسانی متخصص درجه دوم مسئولیت بیمارستان ها است.

معاون آموزشی دانشگاه تصریح کرد: سیاست دانشگاه بر این امر تأکید دارد که همه اقدامات مرتبط با هر بیمارستان آموزشی باید از مسیر رئیس بیمارستان انجام گیرد، در واقع رئیس بیمارستان مسئولیت مراقبت از بیماران، آموزش فراگیران آن مرکز و طبعاً امور مالی، اداری و پشتیبانی را عهده­ دار هستند و در مقابل از اختیارات لازم و کافی برای اجرا و تمشیت این امور نیز برخوردار می­باشد.

دکتر ضیایی در خاتمه خاطر نشان کرد: کمیته بهره ­وری مبنای دستورالعمل های اجرایی برای مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی است که بطور هماهنگ و با نظر حوزه­ های آموزش، درمان و توسعه مدیریت و منابع تهیه می­ کردند و تصمیمات اتخاذ شده را به رئیس بیمارستان ابلاغ می ­نماید.

در ادامه هریک از اعضای شرکت کننده در این نشست نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص سنجه های مورد ارزیابی در کارنامه عملکرد آموزش بالینی بیان کردند. 

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 69525
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست