×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1394/08/16 - 08:31
  • بازدید : 933
  • تعداد بازدید : 54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش

برگزاري جلسه بررسي وضعيت آموزشي دانشكده ها

12 رییس دانشکده در جلسه ای با حضور رییس دانشگاه، معاون آموزشی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، معاون تحقیقات و فناوری و معاون امور بین الملل به بحث و تبادل نظر درخصوص وضعیت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پرداختند. دکتر علی اصغر

 12 رییس دانشکده در جلسه ای با حضور رییس دانشگاه، معاون آموزشی، معاون توسعه  مدیریت و منابع انسانی، معاون تحقیقات و فناوری و معاون امور بین الملل به بحث و تبادل نظر درخصوص وضعیت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پرداختند.

دکتر علی اصغر پیوندی رییس دانشگاه در این جلسه از روسای همه دانشکده ها خواست تا با تعامل بیشتر با اعضای هیات علمی و دانشجویان فضای دوستانه و صمیمانه بیشتری را در دانشکده ها برای همکاری و رشد علمی ایجاد کنند. پیگیری و اجرای کارشناسانه محورهای دوازده گانه طرح تحول سلامت در حوزه آموزش از دیگر تاکیدات رییس دانشگاه در این جلسه بود.

دقت کافی در هزینه کرد اعتبارات جدید تخصیص یافته و پرهیز از موازی کاری با یکدیگر، ارتقای زیرساخت های IT، تقویت معاونت های فرهنگی، جذب و حمایت بیشتر از دانشجویان خارجی و همچنین برنامه ریزی برای آینده دانشکده مطابق با نیازها و ظرفیت ها نیز از جمله مواردی بود که ریاست دانشگاه در این جلسه به همکاران خود در دانشکده های مختلف یادآوری کرد.

در ابتدای این جلسه نیز روسای مختلف دانشکده ها به بررسی وضعیت موجود، ارایه مشکلات و راه حل ها پرداختند. از مهمترین مباحث مطرح شده دراین خصوص، قدیمی بودن چارت تشکیلاتی دانشکده ها و ضرورت بازنگری در آن مطابق نیازهای روز بود.

ضرورت ایجاد چابکی و چالاکی در آموزش و پژوهش دانشکده ها، سرمایه گذاری بیشتر در زیرساخت ها و تکنولوژی های آموزشی، تامین اعتبار برای حمایت از پایان نامه های دانشجویی، ارتقای سطح امور رفاهی دانشجویان و اعضای هیات علمی، رفع مشکل حق التدریسی ها و ایجاد بستری مناسب برای بین المللی شدن و جذب دانشجویان خارجی نیز از دیگر مواردی بود که روسای دانشکده های مختلف دانشگاه بر آن تاکید کردند.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت,آرشيو اخبار معاونت
  • کد خبر : 25241
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست