به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه
برگزاری ششصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای تخصصی آموزشی و چهلمین جلسه شورای تخصصی تحصیلات تکمیلی دانشگاه
در ابتدای جلسه دکترصدوقی معاون آموزشی دانشگاه در خصوص جشنواره آموزشی گفت :جشنواره آموزشی هر ساله به منظور ارج نهادن به فعالیتهای آموزشی اساتید و دانشجویان برگزار شده است، در سالهای اخیر براي

ششصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای تخصصی آموزشی و چهلمین جلسه شورای تخصصی تحصیلات تکمیلی دانشگاه روز یکشنبه بیست و ششم دی ماه در دفتر معاونت آموزشی دانشگاه با حضور دکترمحمد مهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه، ، مدیران ، مشاوران معاونت آموزشی و معاونین آموزشی دانشکده ها برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکترصدوقی معاون آموزشی دانشگاه در خصوص جشنواره آموزشی گفت :جشنواره آموزشی هر ساله به منظور ارج نهادن به فعالیتهای آموزشی اساتید و دانشجویان برگزار شده است، در سالهای اخیر
براي شناسايي برگزیدگان جشنواره شاخص های انتخاب دانشجویان، گروه آموزشی و فرم امتیاز دهی اعضاء هیات علمی، تدوین و به دانشکده ها اعلام شد .
وی در ادامه گفت : دهمین جشنواره آموزشی با تاکید بر تکمیل محتوای وب سایت گروه های آموزشی در سال 94برگزار شد. در این جشنواره علاوه بر اعلام اساتید،دانشجویان و فرایندهای برتر برای اولین بار عملکرد گروه های آموزشی در چهار محور محتوا در آموزش مجازی، تولید محتوا چند رسانه ایی ، ارزیابی وب سایت و شاخص های خود اظهاری مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: در جشنواره آموزشی سال 95 با تاکید بر آموزش مجازی شاخص های انتخاب برگزیدگان جشنواره مورد بازنگری قرار گرفت . در این سال شاخص های انتخاب گروه آموزشی ، عضو هیات علمی پایه و بالینی بر اساس اسناد بالا دستی طراحی و مورد استفاده قرار گرفت؛ همچنین آیین نامه اجرایی جشنواره تدوین گردید و کارگروه های اجرایی و علمی در دانشکده ها و مراکز آموزشی درمانی شکل گرفت. در یازدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه ده گروه به عنوان گروه های آموزشی با عملکرد مناسب در شاخص های تعیین شده و همچنین وب سایت انگلیسی گروه ارولوژی به عنوان وب سایت برتر معرفی شدند.
وی در ادامه از معاونین آموزشی دانشکده ها خواستند با تعامل و مشارکت با گروه های آموزشی ،کمیته های اجرایی جشنواره آموزشی را تشکیل دهند و پیشنهادات خود را در رابطه با شاخص های انتخاب گروه آموزشی ، اساتید و دانشجویان اعلام نمایند .
نظر