×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/01/18 - 14:54
  • بازدید : 2316
  • تعداد بازدید : 54
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

مصوبات آموزشی ترم جاری درنشست وبیناری معاون آموزشی دانشگاه با معاونین آموزشی دانشکده ها و مراکز پزشکی، آموزشی ودرمانی

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، دومین نشست مجازی معاون آموزشی دانشگاه، با معاونین آموزشی دانشکده ها و مراکز پزشکی آموزشی و درمانی دانشگاه پیرامون چالش ها و راهکارهای ارایه آموزش های ترم جاری

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دومین نشست مجازی معاون آموزشی دانشگاه، با معاونین آموزشی دانشکده ها و مراکز پزشکی آموزشی و درمانی دانشگاه پیرامون چالش ها و راهکارهای ارایه آموزش های ترم جاری روز دوشنبه 18 فروردین ماه سال 99 برگزار شد.

 



در این نشست مجازی ضمن بحث و بررسی در خصوص دستور جلسات، موارد ذیل مصوب و جهت اجرا ابلاغ شد:


الف) مصوبات ویژه فراگیران مقطع Under graduate


1-    با حذف واحدهای درسی دانشجویان بنا به درخواست دانشجو تا تاریخ 99/2/3 موافقت شد.


2-    در صورت بروز مشکل برای دانشجو و در صورت درخواست دانشجو و تایید دانشکده، با حذف کلیه واحدهای درسی بدون احتساب سنوات مشروط به عدم دریافت کمک هزینه تحصیلی موافقت شد.


3-    با دفاع از پروپوزال و نیز دفاع از پایان نامه دانشجویان به صورت مجازی موافقت شد.


4-    با شروع مشروط دوره کارورزی دانشجویان واجد شرایط آزمون پره انترنتی سال 98 به صورت اختیاری در بخش هایی که مورد نیاز دانشکده است و نیز آموزش در آنها جاری است، موافقت شد. بدیهی است دانشجویانی که دوره کارورزی را به صورت مشروط شروع نکنند مشمول افزایش طول دوره می شوند.

ب) مصوبات ویژه فراگیران مقطع  Post graduate


1-    دروس تئوری دانشجویان کارشناسی ارشد و Ph.D صرفاً بصورت مجازی و ترجیحاً در سامانه نوید و وب سایت گروه آموزشی ارایه گردد و آزمون این دروس نیز به صورت الکترونیک برگزار گردد. معاونین محترم آموزشی دانشکده ها با هماهنگی دانشکده آموزش مجازی در این خصوص هماهنگی های لازم را به عمل آورند.


2-    دروس عملی در شرایط فعلی به صورت ارائه فیلم و محتوای تعاملی در فضای مجازی نوید انجام شود تا پس از مهیا شدن شرایط حضور در آزمایشگاه، موضوع پیگیری گردد.


3-    دفاع از پروپوزال ها به صورت مجازی و با استفاده از امکانات موجود انجام پذیرد.


4-    اجرای پایان نامه های جدید که نیاز به استفاده از فضای آزمایشگاه وجود دارد، تا اطلاع ثانوی متوقف شود. لازم به ذکر است با تغییر شرایط، تصمیم های جدید ابلاغ خواهد شد.


5-    در خصوص دانشجویانی که فعالیت های اجرایی پایان نامه را از قبل شروع کرده اند و تاخیر در ادامه فعالیت های طراحی شده موجب اتلاف مواد یا انقضاء تاریخ استفاده ازکیت ها می گردد، تحت شرایط کاملاً ضروری با لحاظ کلیه شرایط رعایت فاصله گذاری فیزیکی، به صورت محدود و پس از تایید استاد راهنما، گروه آموزشی و دانشکده امکان اجرا وجود دارد.


6-    تا اطلاع بعدی دفاع از پایان نامه ها باید کاملاً به صورت مجازی انجام شود.و از طريق (Adobe connect/ Shy Room) انجامشود و فرایند مربوطه توسط مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه، تدوین و پس از تصویب شورای تحصیلات تکمیلی جهت اجرای دانشکده های تابعه ابلاغ گردد


7-    پرداخت کمک هزینه به دانشجویان Ph.D با شرط حضور فعال در تدوین و ارایه محتواهای آموزش مجازی پس از تایید گروه آموزشی و دانشکده قابل انجام است.

 

8- مسئولیت ابلاغ، پیگیری و نظارت بر ارائه محتواهای آموزش مجازی دروس ترم جاری از طریق سامانه نوید، وب سایت گروه و همچنین سایر روش هایی که قبلا ابلاغ شده است، به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفويض شد

9- مقرر شد با دانشکده ها مکاتبه و وضعیت موجود ارائه دروس ترم جاری فراگیران مقطع ارشد و Ph.Dاستعلام گرددو با ارائه فرصت و پیگیری تا صد در صد واحد درسی به صورت مجازی طراحی، تدوین و از طریق روش های پیشنهادی به فراگیران ارائه گردد

۱۰- در خصوص برگزاری آزمون های ارتقاء ، گواهینامه و دانشنامه در مقاطع تخصصی، فوق تخصصی و بر اساس مصوبات معاونت آموزشی وزارت متبوع اقدام خواهد گردید. ارزیابی دستیاران فلوشیپ به گروه های آموزشی مربوطه تقویض می گردد

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت,آرشيو اخبار معاونت,مصوبات شورای آموزشی
  • کد خبر : 90415
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست