×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1394/11/13 - 07:54
  • بازدید : 1148
  • تعداد بازدید : 49
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش

محورهای جشنواره آموزشی در سال 1395 بر اساس اسناد بالادستی تعیین می شود

ششصد و چهل و هفتمین جلسه شورای تخصصی آموزشی و بیست ونهمین جلسه شورای تخصصی تحصیلات تکمیلی دانشگاه روز

  ششصد و چهل و هفتمین  جلسه شورای تخصصی آموزشی و

بیست ونهمین  جلسه شورای تخصصی تحصیلات تکمیلی

دانشگاه روز یکشنبه یازدهم بهمن ماه در دفتر معاونت آموزشی با حضور دکتر صدوقی معاون آموزشی دانشگاه، مدیران ، مشاوران معاونت آموزشی و معاونین آموزشی دانشکده ها برگزار شد.

دکتر صدوقی در سخنان خود گفت :   محورهای جشنواره آموزشی در سال 1395 بر اساس اسناد بالادستی مانند شاخص های بیست گانه کتابچه  طرح راد2 و  بسته های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی برنامه ریزی خواهد شد .

ایشان در ادامه افزودند در سال 1395 نیز مانند سالهای گذشته از اساتید برتر ، دانشجویان برتر در مقاطع  ( در مقاطع آموزش عمومی و تحصیلات تکمیلی ) و نیز فرایندهای برتر آموزشی و گروه های آموزشی تقدیر به عمل خواهد آمد . و علاوه بر محورهای سالهای گذشته در محورهای  آموزش مداوم پزشکی و حرفه ای،  فعالیت های مجازی سازی آموزش ، نظام ارزیابی و آزمون ها، اعتبار بخشی موسسه ای و مراکز آموزشی درمانی ، فعالیت های برجسته در حوزه بین المللی سازی آموزش ، فعالیت های اخلاق حرفه ای در حوزه آموزش وحاکمیت آموزشی در تمامی سطوح برنامه ریزی خواهد شد .

ایشان در ادامه پیشنهاد نمودند همزمان با برگزاری جشنواره آمورزشی در دانشگاه در دانشکده هانیز جشن تقدیر از دانشجویان برتر آموزشی برگزار گردد .

دکتر صدوقی از معاونین آموزشی دانشکده ها خواست با تعامل بیشتر با اعضاء هیات علمی دانشکده های خود  به بررسی کتابچه طرح راد و کتابچه بسته های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی پرداخته و شاخص های ارزیابی اساتید و دانشجویان برتر دانشکده خود را بر اساس حیطه های مندرج در این دو کتابچه به عنوان اسناد بالا دستی تعیین نمایند .

دکتر صدوقی به  معاونین آموزشی دانشکده ها پیشنهاد نمودند در انتخاب دانشجویان برتر دانشکده خود علاوه بر کسب بالاترین نمره در رشته و مقطع ، رعایت اخلاق حرفه ایی و حضور پر رنگ دانشجویان در فعالیتهای آموزشی را  نیز در نظر داشته باشند .

در ادامه جلسه مهندس شاهقدمی شاخص های دانشجویان برترو محور آموزش مداوم پزشکی و حرفه ای (CME & CPD) را جهت اعضاء شورا مطرح و مورد بحث و بررسی قرار دادند .

در ادامه جلسه دکتر شادنیا گزارش جلسات شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده ها و گزارش وضعیت اتاق اساتید در دانشکده را جهت اعضاءشورا ارائه نمودند .

در این جلسه ظرفیت های پذیرش دانشجو درسال95درمقایسه با سال94، ظرفیت های اعلامی سازمان  سنجش برای سالهای 94 و 95  ، موضوع عدم دفاع از پایان نامه ها در زمان مقرر وبروز مشکلات درسنوات تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد،درخواست معاون      بین الملل دانشگاه برای لزوم تسویه حساب مالی دانشجویان پردیس خود گردان پیش از انتخاب واحد ،راه اندازی آموزش مجازی در دانشکده ها ، سیاستهای پذیرش دانشجو میهمان و انتقالی در مقاطع  مختلف مورد بحث و تبادل نظر اعضاء قرارگرفت .

 در ادامه موارد مطرح از سوی آموزش کل ، تحصیلات تکمیلی مورد بحث و تبادل نظر اعضاء شورا قرار گرفت.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت,آرشيو اخبار معاونت
  • کد خبر : 28293
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست