×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/02/08 - 08:14
  • بازدید : 962
  • تعداد بازدید : 52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش مسئول روابط عمومی معاونت آموزش

مصاحبه با آقای دکتر محمدجعفریان به مناسبت هفته معلم و برگزاری جشنواره آموزشی دانشگاه

دکتر محمد جعفریان معاون آموزشی دانشکده دندانپزشکی ضمن تبیین دیدگاههای خود درخصوص بسته های تحول و نوآوری در آموزش پزشکی ارایه شده از سوی وزارت بهداشت گفت: ارائه بسته

دانشکده دندانپزشکی: ارائه بسته های تحول و نوآوری می تواند در ساماندهی آموزش نوعی جهت گیری و ریل گذاری باشد

دکتر محمد جعفریان معاون آموزشی دانشکده دندانپزشکی ضمن تبیین دیدگاههای خود  درخصوص بسته های تحول و نوآوری در آموزش پزشکی ارایه شده از سوی وزارت بهداشت  گفت:  ارائه بسته های تحول و نوآوری می تواند در ساماندهی آموزش نوعی جهت گیری و ریل گذاری باشد.

وی با اشاره به کسب رتبه اول طرح راد(رتبه بندی آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی کشور) توسط دانشگاه خاطرنشان کرد: کسب این رتبه ارزشمند مایه امید و روحیه در همکاران شده است. امیدوارم کسب این رتبه با ایجاد نظم و سازماندهی آموزشی استمرار یابد و منجر به ارتقای علمی و کیفی آموزش در دانشگاه شود.

دکترجعفریان هدف گذاری روش های جدید را که به ارتقای واقعی آموزش منجر می شوند را راه حل مناسبی برای برگزاری باکیفیت تر  جشنواره آموزشی دانشگاه دانست.

به گفته وی پیگیری برنامه ریزی آموزشی در شرایط بحران (جمعیت دانشجویی بیش از ظرفیت)، طراحی فرم فعالیت های آموزشی برای عینی و کمی کردن فعالیت آموزشی همکاران هیات علمی، اجرایی کردن آن و طراحی فرم برآورد هیات علمی مورد نیاز گروههای آموزشی از جمله اقدامات و فعالیتهایی بوده است که در راستای ارتقای کیفی آموزش، اجرای طرح تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی در دانشکده دندانپزشکی در سال گذشته صورت گرفته است.

دکتر جعفریان از نوآوریهای صورت گرفته در زمینه آموزش در این دانشکده به مواردی نظیر تشکیل شورای معین آموزشی به منظور انتقال تجربیات به همکاران جوان حوزه آموزش، تعریف پرونده های ارتقای آموزش شامل: پایش و هدایت دانشجویان با افت تحصیلی و ریسک، پایش و هدایت دانشجویان مستعد، طراحی سیستم پایش هیات علمی و ارتباط آن با آیین نامه ارتقا، ارتقای کاربرد تکنولوژی آموزشی در کیفیت آموزش، استانداردسازی آموزش عملی، نگارش طرح درس کوریکولوم جدید و ارتقای کیفی آزمون ها اشاره کرد.

وی طراحی پذیرش در گروههای PhDدانشجوی خارجی را جمله اقداماتی برشمرد که در زمینه بین المللی سازی و جذب دانشجوی غیرایرانی، توسعه آموزش مجازی، برقراری  ارتباطات علمی با سایر کشورهای منطقه از سوی این دانشکده صورت گرفته است.

  • گروه خبری : اخبار معاونت,آرشيو اخبار معاونت
  • کد خبر : 31009
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست