به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش
کسب رتبه اول طرح راد حاصل زحمات و مشارکت تمامی اعضاء هیات علمی ، کارکنان و دانشجویان محترم دانشگاه است .
ششصد و چهل و ششمین جلسه شورای تخصصی آموزشی و بیست و هشتمین جلسه شورای تخصصی تحصیلات تکمیلی دانشگاه روز یکشنبه بیستم دی ماه در دفتر معاونت آموزشی با حضور دکتر صدوقی معاون آموزشی دانشگاه،

ششصد و چهل و ششمین جلسه شورای تخصصی آموزشی و بیست و هشتمین جلسه شورای تخصصی تحصیلات تکمیلی دانشگاه روز یکشنبه بیستم دی ماه در دفتر معاونت آموزشی با حضور دکتر صدوقی معاون آموزشی دانشگاه، مدیران ، مشاوران معاونت آموزشی و معاونین آموزشی دانشکده ها برگزار شد.
دکتر صدوقی ضمن تبریک دریافت رتبه اول طرح راد گفت :کسب این رتبه حاصل زحمات و مشارکت تمامی اعضاء هیات علمی ، کارکنان و دانشجویان محترم دانشگاه است .
معاون آموزشی در ادامه افزود: طرح رتبه بندی آموزشی دانشگاهها (طرح راد 2) توسط معاونت آموزشی وزارت بهداشت در مهر سال 92 لغایت مهر 93 اجرا شده و براساس آن دانشگاههای علوم پزشکی شهیدبهشتی، تهران، شیراز، تبریز و کرمان به ترتیب رتبه های اول تا پنجم را به خود اختصاص داده اند.
در این رتبه بندی وضعیت دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی کشور در پنج حیطه توسعه آموزش، حاکمیتی، مدیریت آموزش، توسعه کیفی آموزش و حرکت در راستای برنامههای کلان علمی کشور مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با 100 امتیاز (تراز شده) رتبه اول، تهران با 92.25 رتبه دوم، شیراز با 91.35 رتبه سوم، تبریز با 75.87 رتبه چهارم و کرمان با 75.28 امتیاز رتبه پنجم را در کل دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور کسب کردند.
دکتر صدوقی از معاونین آموزشی دانشکده ها خواست با تعامل بیشتر با اعضاء هیات علمی دانشکده های خود به بررسی کتابچه طرح راد پرداخته و نقاط قوت و ضعف دانشکده را بر اساس حیطه های مندرج در طرح راد ارزیابی نمایند . و در راستای برطرف نمودن نقاط ضعف و حفظ ارتقاء نقاط قوت اقدام نمایند .
در این جلسه استراتژی و برنامه های عملیاتی گروه های آموزشی دانشگاه ، تدوین فرایند تعامل گروه های آموزشی ، شاخص های مدیریت آموزشی ، به روز رسانی اطلاعات وب سایت دانشکده ها ، هدایت و حمایت دانشجویان نخبه ، گسترش آموزش مجازی و برنامه ریزی جشنواره آموزشی مورد بحث و تبادل نظر اعضاء قرار گرفت .
در ادامه موارد مطرح از سوی آموزش کل ، تحصیلات تکمیلی و امور هیأت علمی مورد بحث و تبادل نظر اعضاء شورا قرار گرفت.
نظر